Okej,

Jag skrev aldrig om i söndags, men jag ju säga att hon gick i form i varenda galopp jag tog! Det va underbart! Jag galopperade över bommar.
Jag var hos Karro i går med, jag red ut med Ditte, vi red bort My skånsta, det är mysiga ridvägar där. Vi hoppade över lite hinder i skogen, det var super härligt, Karro var så dukig! Det tog ca 1tim och 30min, och hon gick i form i galopperna ute också!
Jag är så glad över det!
Sen när vi kom till baka, då ställde jag upp ett hinder, på ca 20cm som jag hoppade sen höjde jag till 30cm. Det var första gången bag hoppade Karro på riktigt, har ju hoppat små hinder i skogen och så. Men det gick JÄTTEBRA för att va första gången! Jag har film, och lägger ut den snart! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback