Trött och sliten, och så liten! :3

Hej! Idag hoppade jag.. På Swartlings, Mariska- Det gick bra och hon va lite het, men dte va bara kul! Jag ska till Karro på söndag, har massor att göra imorgon!
Det började med att jag ska ha möte i stallet (jag är med i styrelsen på Swr) och sen skulle Sofie ha vakten på morgonen och då tänkte jag varför inte hjälpa till? Så då blire upp klockan 7 imorgon (Y) Sen ska jag till täby på eftermiddagen.
Jag skrev aldrig hur det gick i helgen med karro och hennes ben.
Jo det var ju så att när jag skulle ta in henne så rejsa hon runt som en galning och ville inte komma in, men va superglad, hon va inte lika svullen men ändå lite, men jag red för hon hade inte ont. Det gick BRA!
I tisdags, på Swartlings- Jag red Nogger barbacka och det gick BRAAA! Det va kul! Men haha, dt snöade från mig och Nogger sen x3 hihi!
Nu ska jag sova! :O
Skriver troligtvis i morgon!
PUSS
Så här ser Nogger ut, för det visste ni inte!
Vet inte vad för ras, blandras.
Super snäll och gosig, men lite knäpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback