Inte så bra.. :(

Gårdagen på swartlings när jag hoppade gick BRAA, jag hoppade Mariska och hon va lite galen :3
Idag när jag kom till Karro så löshoppade några sina hästar, typ över en meter. Det va kul att titta på. Sen när jag tog in Karro och hade borstat ett lite tag så märkte jag att hon va svullen på höger bakben! Då blev jag inte så glad, och det va inte en liten svullnad heller.. Men jag pratade med Ann Sofie och det blev så att jag först skrittade och travade ledande i 20/25 minuter, hon haltade inte eller visade tecken på att det gjorde för ont, så sedan red jag i en kvart och hon haltade inte då eller efteråt, och svullnaden hade gått ner lite, men hon hade ont när man rörde benet. Jag blev glad över att hon inte hade för ont och jag hoppas verkligen att det är bättre i morgon! Stackars Karro :( Ska dit i morgon med! :D
Jag hoppas sååå mycket att hon är bra i morgon! Vill inte att det ska bli knas!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback