Igår..

Hej, igår gick mindra bra, men det va kul! Och jag gav Ann Sofie (ägaren) min ryktlåda, som istortsätt är ny som jag inte använder, för hon behövde en större :P Det blev hon glad över. Och i går eftermiddags när Karro var ute i hegen rejsade hon med sig själv, det var ingen annan i hagen och hon sprang runt som en jävla galning xD Rätt kul att titta på!
Imorgon blir det Swatlings, det ska bli kul! Kommer troligtvis rida Nogger. Det har gått så bra för mig på henne, hande inte ridit henne på typ ett år då det gick super dåligt på henne och nu när jag rider, barbacka, så går det så himla bra! Hon brukar va rätt seg och knasing men hon va frammåt och pigg och fick henne att gå så snyggt :3 så det ska bli kul! Hon är jätte bra att rida barbacka på om man vill ha bättre sitts! :D Skriver som det på onsdag, för jag kommer inte orkar i morgon.
Här får ni lite bilder från gårdagen!
hestrupmah hihi :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback