Little late..

Hej!
Jag har varit så trött hela veckan och haft massa plugga att göra! Det suger, så jag har inte orkar blogga, men idag hade jag halv dag och morgon är jag ledig, så då blir jag piggare!
I tisdags red jag Mariska, det va kul, men det gick inte så jätte bra. Imorgon blir det hoppning, och jag hoppas jag får en lite mer galen häst än Buster, tror inte jag sa det... Förra fredagen när vi hoppade, fick jag ha sporrar. Dom va väligt korta och rundade längst ut. (skulle inte haft det annars, men vi har inte sånna långa äckliga sporrar på Swr) Till en början blev han lite mer på tårna, sen tog jag ett spö... men det slutade med att jag var tvungen att ha två spön, ett på vardera sida, och jag kan säga att jag satt där uppe som en idiot för hästen va som en jätte sten som inte gick att rubba! HAHAH. Men tillslut, när jag skulle hoppa för sissta gången, då blev det en oförbered galoppfattning, men den var i tid och blev bra och då hoppade jag och Buster skit bra, allt blev super, men hallå! Sissta hoppet bara? Aja. Men om jag för Buster i morgon igen, då jävla ska han få! Ska no köpa redbull eller något liknande och dricka innan, för annars dör man xD
Här får ni lite fina vinterbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback