Hoppning- Swartlings

Hej på er! Hoppningen gick bra för att vara första gånge efter typ 2 veckor utan hoppning. Jag red Buster, som jag vandligt vis gör på hoppningen, det va kul. Men, Buster är en seeeg ponny ibland, och får försig att göra lite som han vill, och då jävla få man va på honom, så är helt slut.
Lite om BUSTER:
Han är 19 eller 20, en D-ponny, väldigt pigg, men kan ibland få försig att vara seg och driva med en. Han är högst i rang av ponnysarna, typ. Och kan därför bli lite "bossig". Men han är otroligt mysig och snäll, rätt tjock (han har börjat banta) och uppmärksamhets beroende. När man rider honom måste man va bestämd över vart man ska och vad man ska göra! Annars gör han som han själv vill, och då går det inte så bra. Han är mysig och trevlig at rida när man får igång honom, och det kan ta ett tag ibland :PPP. Här kommer bilder först på söta Buster!
Och här kommer bilder på innuti stallet, va förmörkt för att fota ute.
Tess och Trixie, de är ett sjukt bra hopppart! Dem är grymt duktiga ihop! :D
Detta är söta Felix, han va jag skötare på förut, snällaste hästen jag NÅGONSIN träffat :D
Och här är fina söta Mariska! Glad va hon idag! :D
Tess som inte ville va med på bild! Maahaha! :D
-
Det va alla bilder idag! Vissa bilder är lite eller mucket suddiga och det beror på att jag inte kan ha blixt i stallet och när jag inte har det är det lite konstigt ljus! Mer bilder kommer! I morgon ska jag till Karolina! :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback