4veckor!♥

Jag har fyra veckor framför mig i stort sätt planerade! Så jävla skönt! :3
På måndag är det skolan igen, då blire svenska nationella på tisdag och torsdag! På fredagen blir det hoppning på jätte sega Mariska, haha. Då kommer också Victoria! Saknar henne jätte super mega mycket för jag har inte träffat henne på typ en månad :( Och sen ska hon sova hos mig till lördag ch då blire Karro och massa fotning! Sen ra vi hem till henne och Jag sover där och massa fotning! Det kommer att bli den bästa vinterhelgen någonsin! :DDDD
Veckan där efter,
då blir det PRAO på swartlings! och det blir det också veckan efter. Kommer att blir sjukt mycket jobb, men ändå så sjukt kul! Att va där två veckor i rad, UNDERBART. Och så blir det ju Karro på lördagarna. :3 Och veckan efter det är det sportlov! JAAAAA! Och då kommer väldens bästa PAULINE! :D Jag kommer ÄLSKA de tre veckorna plus helgen efter nästa vecka!
Jag kommer va som en stålande vinter sol! :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback