JÄVLA SKIT!

Hej! Det gick inte så jätte bra idag. Hon testar mig hela tiden, det e nästan lite jobbigt, och idag gjorde hon det jätte mycket när jag red. Och inte heller blev det någon jävla film :( cp kamerna slutade filma efter 20-30 och jag hade inga bilder eller så på minneskortet, och den ska kunna filma i typ 2 timmar! Men det som gick helt okej var att hon gick ner i from i taven, men hon va jätte krånglig idag, dessutom vad det sämmsta underlaget att rida på snö och vatten, även fadt jag skottade halva ridbanan (ett spår) så va det så in i helvettes blött! :( så idag gick det mindre bra, men vi tar nya tag nästa helg!
Här kommer nåra söta bilder på Karro :D <3
Lilla mupphästen :3 <3
Jag skirver på måndag eller onsdag!
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback