Hej lägesen!

Hej, jag har inte skrivit på så länge ^^
Både tisdagen och Fredagen på swartling gick SUPERBRA! Tisdagen red jag Nogger, och Fredagen Mariska.
I lördags var jag hos Karro, men jag red inte för det regnade och blåste för mycket, och jag har inte tagit några bilder :(
Men på påsklovet ska jag va hos Karro mycket! Då kommer jag fota, hoppas det bara är fin väder och lite varmare!
Imorgon blire swartlings och rida Nogger barbacka, det r så himla kul, och det går SÅ BRA! :D Längtar! :3
Jag skriver på onsdag om tisdagen och kanske på torsdagen om lite lovplanering. JAG SK BÖRJA BLOGG PÅ RIKTIGT FRÅN OCH MED ONSDAG! Så ni som läser här får gärna kommentera MER! Och tjata och skriv till mig om ni vill att jag ska skriva annars är det inge kul.. det är ju anledningen till att jag inte skriver så mycket!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback