Tjena Tjena!

Förlåt för förseningen, men här kommer lite vinter bilder! :D
Månen bilden e lite suddig, men det är ju mörkert och att jag har somat som det blir så, annars är den coool tycker jag :P
Igår och i dag har jag bara varit i tråkiga skolan, som vandligt så är killarna skit dryga, en i allafal, så man typ får panik eller nått, ärligt, det är inte kul! D: Men annars har det varit okej. Fick sluta två timmar tidigare i dag än va jag skulle, det va sjuuuuk nice! :) Men i morgon ska jag till stallet igen, och hoppa som jag sa i ett tidigare inlägg :) Ingen aning om vem det blir, men det ska blir kul! Jag fotar i swartling i morgon också, så ni får se hur det ser ut!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Eira

Snygga bilder ! :D

2012-01-14 @ 18:39:54
URL: http://monsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback