Det går framåt!

Hej! Igår och idag var en toppen dag med Karro! Jag skulle filmat går dagen, men precis innan jag skulle åka märkte jag att det inte fanns något batteri till min lilla kamera
.. *suck* Men nu ihelgen ska Tess med, då blir det filma och fota! :D
I fredags gick det bra! Vi travade och skrittade över en bom, och Karro tyckte det va kul. Fast det blåste en del och det små fåglarna var super läskiga, haha! Hennes små "hjälp vad är det skutt" va rätt gulliga. Hon gick som vanligt i väldigt fin form i skritten, och fick ner henne i traven också men inte tyckte hon det va lätt, men att trava och skritta över bomen gjorde det mycket lättare för henne att sen gå ner i form i traven. Men jag är nöjd, och hon va väldigt duktig!
Igår (lördag) körde vi med bom igen, och det gick dubbelt så bra som i fredags! Jag gjorde mycket sjänkelvikningare i både skritt och trav och  mycket bom. Som vanligt när hon är uppvärmd gick hon fint i form i skritt, och jag lyckades med en framsteg! Att hålla kvar samma form i övergång från skritt till trav, det gick JÄTTE bra! Och vilka framben! Haha! Jag är så glad, och det gick så himla bra! Och hon höll den, men det var lite jobbigt både för mig och Karro, men hon tyckte det va super kul, frustade och gäspade en massa! Jag är så glad att hon var villig att hålla formen och det gick så fint! Så det är bara att göra samma övningar, kanske att jag kör två bomar på söndagen! Hon kan ju verkligen lyfta på benen över dem!
Är ledsen över inga bilder! Men det kommer massor snart, både från swartlings och Karro!
PUSS
Så här går hon ju lätt i skritt, och så gick hon utan problem i traven! STOLT :D

Kommentarer
Postat av: Victoria

att böja på nacken och gå i form är två helt olika saker :)



det hon gör är att böja nacken, hon arbetar inte minsta med kroppen, och trampar inte under sig alls.

2012-04-08 @ 16:13:39
URL: http://arabsequum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback